torsdag 2. februar 2012

Cupkakes in my heart


Jeg liker cupkakes - cupkakes som er hårete, rare å tygge i, og smaker alt annet enn søtt og mektig.
Favorittene er strikket eller heklet!
Men de er så søte - å fantastiske å se på i alle fasonger.
Har lånt bildene fra google:)




Slike nåleputer vil jeg ha!:)
Og denne flotte strikkakjolen er fra sandnes sine hefter. Utrolig flott til ei lita tulle:)




Så mye fint! Har du strikket noe med cupcakes? Har du noen tips eller gode oppskrifter?:)

Ble du inspirert?

-Stine

2 kommentarer:

  1. Ja det ble jeg! Den kjolen er jo bare nydelig, har den på strikkelista mi så vi får se om det blir noen på barnebarnet :) Cupcake lua har jeg akkurat strikket til henne, og den ble så søt! Har forsøkt ta bilde av Sofie med den på, men hun sitter aldri i ro og ble rasende på meg da jeg holdt på... skal snart legge ut bilder som forsøker å vise lua og Sofie ;)))

    TUsen takk for tips til tulipanene! Nye ble innkjøpt i går, jeg kuttet de 3 cm og satt de i 2 cm vann, tapet plasten tettere rundt de og satt de kaldt. Glemte de litt av så de sto ganske så kaldt i noen timer... hehehe... Men de står så fine og ranke i dag! Så får vi se hvordan de står i morgen :)

    God helg!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  2. Disse står på min strikkeliste også! De er så utrolig fine. Gleder meg til å se om det kommer bilder av Sofie med cupcakelua:) De er så flotte:)

    Så bra at du lykkes med tulipanene!:)
    Du fikk mange gode tips - så det burde gå bra:)

    Klem:)

    SvarSlett